Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ақпарат

DamuMed электрондық медициналық сервистерінің мобильді қосымшасы

DamuMed мобильді қосымшасының көмегімен сіз қабылдауға жазыла аласыз немесе дәрігерді үйге шақыра аласыз, жазылған рецептер мен зертханалық зерттеулердің нәтижелерін көре аласыз, ауруханалық парақтарды көшіріп ала аласыз.

«Дабыл түймесі» функциясы 5 жасқа дейінгі балалардың ата-аналарына, жүкті әйелдерге және диспансерлік бақылаудың жекелеген топтары бойынша пациенттерге шұғыл, бір рет басу арқылы дәрігерді үйге шақыруға мүмкіндік береді.

DamuMed — ге қол жеткізу елдің 12 өңіріндегі 236 емханаға тіркелген емделушілерде бар. Және бұл тізім үнемі толықтырылып отырады.

Damumed Apple және Android операциялық жүйелерін пайдаланушылар үшін қол жетімді.

DamuMed басты артықшылығы-дәрігерлер мен пациенттердің уақытын үнемдеу. Қосымша өтініш беру және нәтижелер алу процесін тездетеді, пациенттерге қажетті медициналық ақпаратты қолжетімді түрде ұсынады, дәрігер мен пациент арасындағы коммуникацияны жақсартады, пациентке тағайындауларды дұрыс орындауға көмектеседі, сондай-ақ оған оның денсаулығына қатысты қажетті іс-шаралар туралы еске салады.

DamuMed енгізу медициналық мекемелердегі кезекті айтарлықтай азайтуға, ал болашақта жоюға мүмкіндік береді.

DamuMed мобильді қолданбасында сіз мына қадамдарды орындай аласыз:

«Телефон нөмірі», «ЖСН» жолдарын толтырып, «Жалғастыру» батырмасын басыңыз.

Көрсетілген телефон нөміріне «SMS код»жолына енгізілетін код жіберіледі.

Жаңа құпия сөзді енгізіп, құпия сөзді растаңыз.

«Тіркеу» батырмасын басыңыз.

Авторизациядан кейін Сізге келесі қызметтер қолжетімді болады: қабылдауға жазылу, Дәрігерді үйге шақыру, ауруханалық парақтар, рецептер, зертханалық зерттеулердің нәтижелері, үрейлі түйме.

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік қызметтерді енді QR-код арқылы төлеуге болады

 

2019 жылғы 12 қарашадан бастап Visa Халықаралық Төлем Жүйесінің платформасында электрондық үкіметтің төлем шлюзінде (ЭҮТШ) жүргізілетін QR-код арқылы төлем қызметі қолжетімді. «ҰАТ» АҚ-да атап өткендей, Visa QR төлеудің ыңғайлы және қауіпсіз технологиясы смартфондағы ұялы қосымшаның көмегімен төлем карталарының деректерін қолмен енгізу қажеттілігінсіз қолма-қол ақшасыз операцияларды дереу жүргізуге мүмкіндік береді. Сервисті «ҰАТ» АҚ Halyk Bank («Қазақстан Халық банкі»АҚ) бірлесіп әзірледі.

«Енді мемлекеттік қызметтерді төлеудің осы әдісін пайдалану үшін» QR-code «- HomeBank таңдап, Homebank мобильдік қосымшасында, сондай-ақ ЭҮТШ бетінде» Электрондық үкімет» веб — порталында қалыптастырылған кодты сканерлеу жеткілікті», — делінген хабарламада. Бұдан басқа, ЭҮТШ-да төлемнің мынадай тәсілдері бар: төлем картасы, электрондық әмиян, мобильді баланс, шот-өтінім.

Орналастырылды 16.01.2020 ж.

 

 

 

Азаматтық хал актілерін тіркеу саласындағы заңнамалық жаңалықтар

Елбасының мемлекеттік қызмет көрсету саласын толықтай электронды форматқа көшіру бойынша тапсырмасын орындау мақсатында Әділет министрлігімен қарқынды жұмыстар жүргізілуде.

Осы орайда, Қазақстан Республикасы Президентімен ағымдағы жылдың 26 қарашасында Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің депутаттары бастамашылық еткен «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңына қол қойылды.

Азаматтық хал актілерін тіркеу саласындағы мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру мақсатында «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Кодексінің (бұдан әрі — Кодекс) 50-ден астам баптарына өзгерістер енгізілді.

Өзгерістердің басты мақсаты — азаматтық хал актілерін тіркеу тәртібін жеңілдету, артық құжаттарды талап етуді алып тастау, мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімін айтарлықтай қысқарту, балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау.

Атап айтсақ, бала асырап алуды және әке болуды анықтауды мемлекеттік тіркеуді, сондай-ақ сот шешімі негізінде неке бұзу секілді акт жазба түрлерін тіркеу алынып тасталды.

Мысалы, қазіргі кезде ерлі-зайыптылар сот арқылы некесін бұзып, содан кейін АХАТ органдарына барып куәлік алуы қажет болса, өзгерістерге сәйкес сот шешімі заңды күшіне енген сәттен, автоматты түрде неке қию туралы акт жазбасына некенің бұзылғаны туралы белгі қойылып, куәлік алудың қажеттілігі алынып тасталды. Енді азаматтар АХАТ органдарына бару қажеттілігінен босатылды.

Конституцияда және Кодексте кепілдік берілген отбасы құпиясын, бала асырап алудың, баланың шығу тегінің құпиясын сақтау мақсатында әке болуды анықтауды мемлекеттік тіркеу, бала асырап алуды мемлекеттік тіркеу тараулары алынып тасталды. Бұл ретте, баланың жеке және ата-анасы туралы деректері  туу туралы куәлікте ғана көрсетіледі.

Қазір баланы асырап алған немесе әкелік анықталған кезде балаға               2 куәлік беріледі  — асырап алу немесе әке болуды анықтау және туу туралы куәлік. Жаңа өзгерістерге сәйкес артық құжаттарды жою мақсатында азаматтар үшін де, тіркеуші орган үшін де тәртіпті жеңілдету арқылы балаға қажетті тек туу туралы куәлік беріледі.

Енді азаматтарға ыңғайлы болу үшін азаматтық хал актілерін тіркеудің барлық түрлерін тіркеу, оларға өзгерістер, түзетулер мен толықтырулар енгізу, акт жазбаларды  қалпына келтіру және жою, қайталама куәліктер мен анықтамалар алу бойынша мемлекеттік қызметтер эксаумақтық қағидат бойынша көрсетіледі.

Мысалы, құжаттарын жоғалтқан жағдайда, азамат қай аймақта тұратына, туған жеріне қарамастан, кез-келген тіркеуші органға барып, қайталама туу туралы куәлігін ала алады.

Ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды (сот шешімдері, медициналық анықтамалар, Қазақстан Республикасында тіркелген актілер туралы ақпарат және т.б.) азаматтармен мемлекеттік органдарға ұсыну қажеттілігі жойылды.

Ата-аналардың таңдауы бойынша SMS-хабарлама арқылы тууды проактивті жолмен тіркеу мүмкіндігі заңнамалық түрде реттелді.

Сонымен қатар, бала перзентханада туылса, анасының жеке басын куәландыратын құжатының болмауына қарамастан, нәрестеге міндетті түрде туу туралы куәлік беріледі.

Шетелде туылған балалардың тууын тіркеуге негіз болатын құжаттардың тізімі кеңейтілді. Бүгінгі таңда шетелде туылған баланың туу туралы мәлімет ақпараттық жүйелерде жоқ, себебі туу туралы куәлік шетелдің тіркеуші органдарымен берілген.

Осыған орай, егер баланың ата-анасы Қазақстанның туу туралы куәлігін рәсімдегісі келсе, олар қалауы бойынша тіркеуші органға барып, шетелде берілген туу туралы куәлікті (қажет болған жағдайда апостиль мөрі қойылған немесе заңдастырылған) ұсынса жеткілікті. Баланың нақты туылған жері көрсетіліп, жаңа туу туралы куәлік беріледі.

Мысалы, бала Өзбекстанда туылса, ата-анасы туу туралы куәлігін тіркеуші органға ұсынып, баланың туған жері Өзбекстан деп көрсетілген Қазақстанның туу туралы куәлігін ала алады. ТМД елдерінде берілген құжаттарға апостиль қою немесе заңдастыру қажет еместігін атап өту қажет.

Бұл новелла шетелде туылған Қазақстан Республикасы азаматтарымен өз балаларына қатысты толыққанды мемлекеттік қызметтерді: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына кезекке тұру, денсаулық сақтау ұйымдарына тіркелу, жәрдемақы алу, қарыз жүктемесін алып тастау және т.б. алуға мүмкіндік береді.

Одан басқа, ақпараттық жүйелерде ата-анасымен туыстық қатынасты анықтауға, куәлігін жоғалтқан немесе ол бүлінген кезде, жаңасын туған жеріне сұраныс жібермей-ақ қалауы бойынша кез-келген тіркеуші органнан алуға  болады.

Сондай-ақ, балаға ата-анасы қосарланған есім бергісі келсе, оның есімін дефис арқылы жазу және әкесінің аты қосарланған болса, баланың әкесінің атын дефис арқылы дұрыс жазу мүмкіндігі енгізілді.

Егер баланы анасы өзі тәрбиелеп өсірсе, бала он алты жасқа толған кезде өз қалауы бойынша тегін анасының тегіне өзгертуді қаласа (баланың әкесінің атын өзгертпестен) анасының тегіне өзгерту қарастырылды.

Қазіргі кезде қайтыс болған азаматтың тумалары қайтыс болу туралы куәлікті алу үшін тіркеуші органға жүгінуі қажет. Отбасында қайғылы жағдай орын алып, тума-туысы тіркеуші органға келуге мүмкіндігі болмайтын немесе қайтқан адамның мүлдем тумалары жоқ болатын жағдайлар кездеседі.

Осы мәселені оңтайлы шешу мақсатында егер қайтыс болу туралы акт жазбаны тіркеу туралы өтініш 3 күн ішінде түспесе, тіркеуші орган медициналық куәлік немесе сот шешімі негізінде тіркеуді жүргізу мүмкіндігі енгізілді.  Қажет болған жағдайда, туыстары дайын құжаттарды электрондық үкімет порталы, Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы немесе қалауы бойынша тіркеуші органда ала алады.

Сөзімді қорытындылай келе, АХАТ саласындағы өзгерістер халықтың уақыт және қаражат шығындарын едәуір қысқартып, мемлекеттік қызметтерді барынша сандық форматқа көшіруге мүмкіндік береді.

10.12.2019 жылы орналастырылды

 

 

 

 

 

Электрондық цифрлық қолтаңбасыз қандай қызметтерді алуға болады және бір реттік құпиясөз дегеніміз не?

Қандай қызметтер бір реттік құпиясөз арқылы қолжетімді болады?

Мемлекеттік органдармен келесі танымал қызметтер іріктелген: мүліктің болмауы (болуы) туралы анықтама, жылжымайтын мүлікті тіркеу және құқықтың аяқталуы туралы жеке тұлғаларға анықтама беру, жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (тыйымдар) және оның техникалық сипаттамасы туралы анықтама, жылжымайтын мүліктің техникалық паспортын алу, азаматтық хал актілерін қайта алу және тіркеу және т.б.

Қалай жұмыс жасайды?

Бір реттік құпиясөз дегеніміз азамат белгілі бір қызметті алу үшін сұрау салған кезде sms арқылы ұялы телефонға келетін хабарлама. Сұрау салушының телефонына келген тексеруші құпиясөзді (код) eGov.kz порталында енгізу қажет. Осы кезде пайдаланушының нөмірі мобильдік азаматтар базасында тексеріліп, базадағы нөмірмен сәйкестігі расталып, сұрау салған қызметке бірден жауап беріледі. Мобильдік азаматтар базасында тіркелу үшін порталда «Жеке кабинетке» кіріп «телефон» деген бағанда ұялы телефонның нөмірін көрсету қажет. Бұдан бөлек, ЖСН-ға телефон нөмірін тіркеу үшін «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының фронт-кеңсеріне баруға болады.

Қандай қызметтерге авторизация керек?

Отандастар дәрігерді үйге шақыру, дәрігердің қабылдауына жазылу,  медициналық ұйымға тіркеуге тұру сияқты қызметтерді электронды цифрлық қолтаңбасыз пайдалануға болады. Бұл жерде медициналық ұйымға тіркелгендер ғана үйге дәрігерді шақыра алатынын ескеру қажет.

Сонымен қатар, әскери қызметін өткеруді растау туралы анықтама мен жеңілдіктері бар адамдарға (Ұлы Отан соғысына қатысушыларға, Чернобыль АЭС-гі апатты жоюшыларға) анықтамалар беру қызмметтері қолжетімді болмақ.

Мемлекеттік қызметтерді жеңілдету жұмыстары проактивті мемлекетті дамытуға бағытталған. Яғни, азаматтардың қатысуынсыз берілетін қызметтер саны үнемі көбейетін болады.

23.10.2019 ж. орналастырылды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша кеңес алу үшін тәуелсіз департаменттердегі жауапты тұлғалардың тізімі

Булимисов

Серик Каиргельдинұлы

«Павлодар ауданы экономиканың нақты сектор бөлімі» ММ басшысы 32-08-43 жұмыс телефоны
Рахимбердина

Жанар Жарылгапқызы

«Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» ММ басшысы 32-29-83  жұмыс телефоны
Оралбеков

Хамза Оралбекұлы

«Павлодар аудынының ауыл шаруашылығы, кәсіпкерлік және ветеринария бөлімі» ММ  басшысының м.а. 61-89-95  жұмыс телефоны
Рахимжанов

Ержан  Мэлсовұлы

«Павлодар ауданының мәдениет, дене тәрбиесі және спорт бөлімі» ММ басшысы 21-11-40  жұмыс телефоны
Зияшева

Айгерим Муратқызы

« Павлодар аудынының жер қатынастары бөлімі» ММ   басшысының м.а. 61-91-18  жұмыс телефоны
Кузят

Наталия Петровна

« Павлодар аудынының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламар бөлімі» ММ басшысы 65-34-44  жұмыс телефоны
Майдисаров

Сакен Игофарұлы

« Павлодар аудынының білім беру бөлімі» ММ  басшысы 61-94-80  жұмыс телефоны
Шакирова

Арина Маратқызы

Павлодар аудынының мемлекеттік құқықтық бөлімі  басшысының м.а. 32-07-45,

61-80-50

жұмыс телефоны

 

Мемлекеттік қызметтер көрсету қорытындысы бойынша шағымдану тәртібі туралы ақпарат

  1. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымдары осы Заңда белгіленген ерекшеліктер ескеріле отырып, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі №88-V Заңына сәйкес қаралуға жатады.
  2. Орталық мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің, көрсетілетін қызметті берушінің, халыққа қызмет көрсету орталығының атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына (Қазақстан Республикасының мемлекетік қызмет істері агенттігі) келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның, орталық мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің шағымды қарау мерзімі:
  • шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;
  • қосымша ақпарат алу қажет болған жағдайларда он жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады

— Сұрақтар туындаған жағдайда келесі байланыс телефондары бойынша хабарласыңыз: 65-10-57 — Павлодар облысының әкімдігі

20-85-06 — Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің департаменті;
1414 — «электрондық үкімет» порталының мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Телеграм Бот – мемлекеттік қызметті өз смартфонынды тікелей ал!

2018 жылғы мамыр айында @EgovKzBot – электрондық үкімет порталы ботының бірінші нұсқасын іске қостық. Бүгінгі күні бот арқылы келесі қызметтер мен сервистерді алу қол жетімді:

  1. Мекенжай анықтамасы;
  2. Жеке тұлғаның басқа заңды тұлғаларға қатысуы туралы анықтама;
  3. Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтамалар;
  4. Жылжымайтын мүліктің болуы немесе болмауы туралы анықтамалар;
  5. Жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) туралы анықтама;
  6. Базалық зейнетақы төлемінің мөлшері туралы ақпарат алу;
  7. Әлеуметтік мәртебені тексеру;
  8. Емханаға тіркеу (өзіңізді және балаларыңызды);
  9. Дәрігер қабылдауына жазылу;
  10. Дәрігерді үйге шақыру.
  11. «Азаматтарға арналған үкімет» МК» КЕАҚ Халыққа қызмет көрсету орталықтарына кезекті брондау;
  12. Тіркелген заңды тұлға, филиал немесе өкілдік туралы анықтама алу;
  13. Заңды тұлғаның филиалдары мен өкілдіктерінің бар екендігі туралы анықтама алу;
  14. Баланың тууын проактивті түрде тіркеу;
  15. Ең жақын ХҚКО іздеу;
  16. Жұмыс табу (жұмыссыздар үшін);
  17. Маман табу (жұмыс берушілер үшін);
  18. Наркологиялық диспансерден анықтама;
  19. Психоневрологиялық диспансерден анықтама;
  20. Туберкулез диспансерінен ұйымнан анықтама;
  21. БЖЗҚ салымшысы қаражатының келіп түсуі мен қозғалысы туралы ақпарат;
  22. БЖЗҚ салымшысының (алушының) зейнетақы жинақтарының (инвестициялық кірісті ескере отырып) жай-күйі туралы ақпарат;
  23. Шетелге шығу шектелген борышкерлер тізілімі және атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлер тізілімі бойынша шетелге шығуға тыйым салудың болуын тексеру;
  24. Тұлғаның әкімшілік құқық бұзушылық жасағаны туралы мәлімет алу;
  25. Мекенжай бойынша тіркелген адамдар туралы мекенжай анықтамасын беру.

Ботпен жұмыс істеуді бастау үшін eGov.kz-те тіркелген болып және порталдың профиліне өзінің телефон нөмірін байлау қажет. Телефонды тіркеу және байлау қатаң түрде ЭЦҚ-ны пайдалана отырып жүзеге асырылады, және де егер сізде ол жоқ болса, онда «Порталда алғашқы рет» бөлімінде ЭЦҚ-ны алу рәсімі туралы ақпаратпен танысып алыңыз.

Телефон нөмірін байлау немесе «мобильді азаматтар базасында тіркелу» (МАБ) порталда бастапқы тіркелу кезінде, сондай-ақ, eGov.kz Жеке Кабинеттегі баптау арқылы жасалады. Ол SMS-код арқылы растауды және пайдаланушының ЭЦҚ-мен қол қоюды талап етеді.

Telegram мессенджерін сіздің телефон нөміріңіз байлаулы смартфонға орнатып @EgovKzBot атауы бойынша іздеу арқылы ботты табу қажет. Ботты іске қосу үшін «Старт» командасын басу және мәзір арқылы телефон нөмірін жіберу қажет.

Маңызды сәтті айта кетейік: егер сіз ботты бастапқы іске қосуды мессенджердің басқа платформалары арқылы жасасаңыз, онда ол жұмыс істемейді. Яғни, ботты веб-, десктоп- нұсқасы арқылы немесе планшетте іске қосу әрекеті кезінде қызметтер қол жетімсіз болады. Оны тек қана сіздің телефон нөміріңіз байлаулы смартфонда іске қосу қажет. Осыдан кейін, бот барлық платформаларда жұмыс істей бастайды.

Қызметтерге көрсетілген команда-батырмаларының көмегімен бастағаннан кейін бірден сұратым жіберуге болады.

Қажетті қызметті, оның параметрлерін таңдап сұратымды қабылданған SMS-код арқылы растаңыз.

Мәртебесін тексерген соң, сұратым дайын болған жағдайда, оны жүктеп алуға не қалаған электрондық пошта мекенжайына жіберуге болады.

Telegram-бот арқылы қазметтерді алудың жалпы үдерісі осындай, өте оңай, жылдам және ыңғайлы. Бот арқылы қолжетімді қызметтер саны бірте-бірте кеңейеді.

Ескертпелер:

  • SMS-кодты алуға қатысты қиындықтар туындаған жағдайда 1414 телефоны арқылы Бірыңғай байланыс-орталығымен хабарласып консультантқа телефон нөмірін, ұялы байланыс операторының атауын және телефон нөмірі бір оператордан басқа операторға ауыстырылғаны туралы мәліметтерді хабарлау қажет.
  • Telegram-ботта жаңа қызметтердің пайда болуын анонстаудан кейін оларды қолдану үшін боттың өзін қайта іске қосуды қажет ететін жағдайлар болады. Бұл мәзірдің «Тарихты тазарту» тармағын таңдау және  содан кейін «Старт» батырмасын басу арқылы жасалады.

Электронды нұсқада мемлекеттік қызмет алу жылдам, әрі ыңғайлы

Мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мәселесінің өзектілігі — мемлекеттік қызмет барлық саланы және адамның бар тіршілік қызметі кезеңін қамтитындығында. Мемлекеттік қызмет алу жылдан жылға артып отыр. Аталған салаға деген қызығушылықтың артуы бұл саланы заңнамалық деңгейде реттеуге әкелді.

Мемлекеттік органдарда және мекемелерде бизнес — процестерді жақсарту мақсатында, ақпараттық технологиялар кеңінен қолданылуда. Бұл шешім қабылдауда әділетсіздікке жол бермеуге мүмкіндік береді, мемлекеттік органдар қызметінің ашықтығы мен айқындылығын қамтамасыз етеді. Мемлекеттік қызмет алуды автоматтандыру жұмысы жалғасуда, мемлекеттік органдар қызметі нәтижесінің маңызды көрсеткішін түзеу және шешімді әзірлеу кезеңінде алынған ақпарат пайдалану үшін мемлекеттік қызметті тұтынушымен кері байланыс жүйесін құрылды.

Мемлекет қызмет алу үшін арыздар процедураларын жеңілдету мақсатында көптеген мемлекеттік қызмет алуға өтініш беруге www.egov.kz «электронды үкімет» веб порталын арқылы электронды өтінім беру қарастырылған. Аталған қызмет барлық ЭСҚ бар интернет қолданушыларға қол жетімді.

Қазақстан Республикасының электронды үкімет  порталы – бұл электронды түрде сервистер мен қызметтер ұсынатын және мемлекетті қызмет туралы қажетті ақпарат алуға қол жетімді ақпараттық — анықтамалық және интер белсенді веб портал болып табылады.

Электронды үкіметтің www.egov.kz порталы үкімет пен жергілікті билік органдары қызметі тетігінің, азаматтар мен ұйымдарға қызмет көрсетуге бағдарланған және мемлекеттік органдардың ақпараттық ресурстары біріктірілген ақпаратын пайдалана отырып, ақпараттық технологияны  пайдалану жобасы.

Электронды үкімет порталының мақсаты мыналар: 

— халыққа қызмет көрсету процедураларын бір терезе принципі бойынша оңайлату;

— мемлекеттік  қызмет ұсыну  тиімділігін  арттыру;

— мемлекеттік органдардың ақпараттық ресурстарына қол жетімді, бірыңғай жүйе құру: билікпен ашық диалог жүргізу, құпиялылықты сақтау, азаматтардың мемлекеттік органдармен тікелей және кері қарым -қатынасын орнату.

Электрондық сервистер мен қызметтер, мемлекеттік қызметтер мен пайдалы материалдар екі негізгі санат бойынша құрылған «Азаматтар» және «Бизнес», бұлар өз кезегінде тақырыптық бөлімдерге бөлінеді.

Мемлекеттік қызметтер сипаттамасы, бөлімдерге бөлінген және келесі ақпараттардан тұрады:

— қызметтің толық және қысқаша атауы;

— мемлекеттік органның (ұйымның) – қызмет жеткізуші атауы;

— қызмет алу тәртібі туралы ақпаратты алуға болатын орын туралы мәлімет;

— қызмет алушылар санаты;

— қызмет ұсыну мерзімі;

— қызмет көрсету құны;

—  электронды түрде қызмет ал үшін қажетті деректер мен әрекеттер;

— мемлекеттік органда қызмет алу үшін қажетті құжаттар тізімі;

— өтініш беруші толтыратын өтініш нысаны мен басқа құжаттар;

— қызмет көрсету нәтижесі;

— қызмет ұсынуды реттейтін нормативтік актілердің тізім мен мәтіндері.

Порталдың әрбір кіші бөлімінде мемлекеттік қызмет алуға қатысты жалпы сұрақтар және кіші бөлімдердің тақырыптарына көмекші ақпараттар бар пайдалы материалдар орнатылған.

Мемлекеттік қызмет алуға электронды өтінім беру үшін ЭҮП бойынша сілтемеге кіру қажет. Бұдан әрі ЖСН арқылы пайдаланушының жеке кабинетіне кіру іске асырылады. Қызметтер бөлімін таңдау бөлігінде қажетті тармақ таңдалады. Бұдан әрі барлық әрекеттер нұсқауға сәйкес рет-ретімен орындалады.

Қызметті «Электронды үкімет» веб порталы арқылы алудың артықшылығы: өкілетті органдар бойынша қажетті құжаттар жинау қажеттілігінің болмауы, кезектің болмауы, өтінішті кез келген уақытта бере алатын мүмкіндігіңіздің болуы.

Электронды мемлекеттік қызметті енгізу нәтижесі мыналар болып табылады:

  1. Мемлекеттік қызмет сапасы деңгейінің артуы және оның азаматтар мен ұйымдарға қол жетімділігі;
  2. Көрсетілетін қызмет сапасына халықтың және бизнестің қанағаттануы;
  3. Сыбайлас жемқорлық деңгейінің төмендеуі.

2019ж. 20.08. жарияланды

 

 

 

Қызмет алушыларға арналған ақпарат

Павлодар облысының барлық ауылдық округтерінде азаматтарға ыңғайлы болу

үшін электрондық мемлекеттік қызметтердің «өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы» бар.

Осы «өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышын» ашудағы басты мақсат — мемлекеттік қызметтерді электронды түрде ұсыну және халықтың сандық сауаттылығын арттыру.

Қазақстан Республикасының электронды үкіметінің «egov.kz» порталы арқылы электрондық цифрлық қолтаңба (электрондық цифрлық қолтаңба) болса, сіз халыққа қызмет көрсету орталығына хабарласпай-ақ, мемлекеттік қызметтерді электронды түрде ала аласыз.

2019ж. 20.08. жарияланды

 

 

Мемлекеттік онлайн-қызметтер – қолайлылық және уақытты үнемдеу!

 Мемлекеттік онлайн-қызметтер – қолайлылық және уақытты үнемдеу!

 

Опубликовано 27.05.2019ж.

 

«Павлодар ауданында мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын жақсарту» тақырыбында семинар өткізілді:

 2019 жылғы 30 сәуірде Павлодар ауданының мемлекеттік-құқықтық бөлімі Павлодар ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі мамандарының қатысуымен семинар өткізді.

Іс-шараны өткізу барысында Павлодар ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық бөлімінің бас маманы А.М. Шакирова мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерін түсіндіру бойынша, сондай-ақ көрсетілген қызметтердің саны туралы тоқсан сайынғы есеп беру ақпаратының нысанын толтыру бойынша жұмыс жүргізді.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің бұзылуын болдырмау үшін Павлодар ауданының кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімінің мамандарына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің тұрақты мониторингін жүргізу ұсынылды.