E-commerce мүмкіндіктері

Жалпыға мәлім болғандай, сауда кез келген елдің экономикасын дамытудың маңызды тетіктерінің бірі болып табылады. Қазақстан Республикасы Үкіметінің болжамы бойынша 2025 жылға қарай виртуалды сауда көлемі 153 миллиард теңгеден 2-3 триллион теңгеге дейін ұлғаяды, ал электрондық коммерция саласындағы жұмыс орындарының саны 200 мың белгіге жетеді.

Электрондық сауда қоғамының қазіргі даму кезеңінде дамыған және дамушы елдерде үлкен көңіл бөлінеді. Шет елдердің тәжірибесінде оны енгізу белгілі бір елдің адам өмірінің жайлылығы мен сапасына оң әсер етеді деп айтуға болады. Сонымен қатар, жақында ғана Қазақстан Республикасында электрондық сауда бөлшек айналымының жалпы үлесінде тек 1%-ды ғана алды. Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Қазақстан халқына Жолдауында стратегиялық мақсат ретінде «қолма-қол ақшасыз экономикаға» ұмтылу қажеттілігі атап өтілді. Бұдан басқа, электрондық сауда «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының басым бағыты болып табылады. Осы бағдарламаға сәйкес электрондық сауданың тартымдылығы артады деп болжанады. Электрондық коммерцияның сұранысқа ие болуы мынадай іс-шаралар ықпал етеді: пошта инфрақұрылымының халық үшін қол жетімділігін жақсарту, клиенттердің сәлемдемелерді алу уақытын қысқарту, жөнелтімдерді үздіксіз жеткізуді жолға қою, клиенттік аналитиканы кеңінен пайдалану, тауарлар ассортиментін кеңейту және ұтқыр коммерцияның танымалдығының өсуі. Бағдарламаның нысаналы индикаторларына сәйкес 2022 жылға қарай бөлшек сауданың жалпы көлеміндегі электрондық сауданың үлесі 2,6%-ды құрауы тиіс, ал онлайн-тапсырыстардың саны 2016 жылдың деңгейіне 281%-ға өсуі тиіс.